tiistai 19. toukokuuta 2009

Elämää koiraperheessä

Ai, miksikö en ole päivittänyt blogia ja vastaa sähköposteihin? hehheh... No Hapsuhan syö mattoja.... senhän nyt jo tietää kaikki. Meillä jos on enää olemassa 2 mattoa niin hyvä on... No, viime viikollahan Hapsu oli sitten päättänyt että turhaanhan tässä perheessä enää mitään kaunista Rasinmäen räsymattoa työhuoneessa tarvita...:) No, sen maton alla nyt sattui menemään juuri siinä kohtaa meidän verkkopiuha, joten se tuli ilmeisesti myös siinä rytäkässä rikottua ja nyt kun se saatiin vaihdettua niin tälli on ilmeisesti rikkonut jonkun verkkokortin tai jotain sinnepäin.... Niin ainakin ymmärsin kun se minulle selitettiin... Elikkä meidän pöytäkone ei nyt toimi ollenkaan tällä hetkellä ja kaikki mun valokuvat, sähköpostit yms on jumissa siellä....

Blogia en ole päivittänyt kun olen asettanut itselleni tavoitteeksi että jokaisella kerralle blogiin tulee myös valokuva.....

Nyt jouduin siis luopumaan hetkeksi siitä periaatteesta. On mulla valokuvia muistikorteilla pitkin kämppää, uusiakin, mutta kun olen tapoihini pahasti kangistunut niin periaatteessa käytän vain kahta kuvankäsittelyohjelmaa aina, joten mulla ei tietenkään ole aavistustakaan siitä miten tähän langattomaan läppäriin asennettu Picasa toimii.... Sellaisenaan kuvat ovat liian isokokoisia tiedostoja nettiin ladattaviksi, joten palaamme kuvien kera asiaan kun pöytäkone saadaan taas toimintaan.

Hapsu the maailman paras MATONSYÖJÄ lähettää terveisiä!!! Pitäkää matostanne kiinni!!! heheh...

2 kommenttia:

Tuula, Helmi ja Tuuli kirjoitti...

No voi sitä hassua Hapsua. Meillä ei varmuuden vuoksi ole vieläkään mattoja siskon ja veikan tiloissa. Olin ajatellut laittaa, kun pahin kurakausi menee ohitse, mutta täytyy miettiä uudestaan. Heikillä voisi nimittäin olla samoja taipumuksia. Käy ainakin tuolla makuuhuoneessa aina välistä mylläämässä matot uuteen järjestykseen ja rakastaa suolistaa pehmoleluja.

Kata kirjoitti...

Voi KÄÄK!
Rasinmäelle hautajaiset, ja Hapsulle puhuttelu!
Onneksi matot on se ykkösjuttu, jos piuhat olisi parasta, olisi pelko persiissä että leukoihin osuu väärä piuha josta tukkakin tulee kikkarammaksi!
Mutta - koiranomistajan sydän on kultaa (jähmettynyttäkö?) ja kaiken se kuitenkin kestää! :-)