keskiviikko 22. huhtikuuta 2009

Aika humpsahtaa


Multa humpsahtaa aika aina. Nytkin taas viikko kulunut eikä mitään ole saatu aikaiseksi. Pihan kevättyöt ihan olemattomassa mallissa ja sitä rataa. Kamalan kylmä tuuli on ollut, ei siellä paljon ole viitsinyt turhia viihtyä. Sunnuntaina käytiin Hapsun kanssa ulkoilemassa "vieraan" koiran kanssa. Hapsua pelotti Noku ensin kamalasti, mutta Noku oli oikein herrasmies ja osasi hyvin rauhoitella eleillä ja ilmeillä. Sitten jo kirmattiinkin pitkin Askolan metsiä niin että pois risut ja männynkävyt. Oli mukava lenkkeillä keskellä metsää kun se oli ainoa paikka missä todella ei tuullut. Sääli ettei ollut kameraa mukana, oli komeat maisemat ja hyvä ilma. Löydettiin sellainen kalliokin sieltä tutusta metsästä ettei ollut ennen vastaan tullut.

Fanny tekee juoksua ja kaikki karvat irtoaa. Mikään muu koira ei pysty siinä samanlaiseen suoritukseen kuin rottweiler.... Istuu lattialla hetken ja vähän rapsuttaa niin jää musta karvarinki siihen ympärille missä äsken koira oli. Uskomatonta. Välillä sapettaa oikein urakalla tämä karvan ja sotkun määrä.

Mun piti ilmoittaa ainakin Ruttu Haminan näyttelyyn, mutta mulla lienee joku alitajuinen pelko näyttelyitä kohtaan, kun muistin että viimeinen ilmo oli 17.4. ja se olikin mennyt jo 15.4. No nyt sitten mennään varmaan Briardien "kevätleirillä" käväisemään sinä viikonloppuna, koska pitäähän joku hyödyllinen juttu olla tilalla. Muuten tulee huono omatunto. Joskohan muistetaan sitten Annulle ennen Vappua ilmoittautua.... heheh...:)

Kuvassa Noku arabi ja Sohvin veli Nytte

2 kommenttia:

Kata kirjoitti...

- Missä ihmeessä toi kuva on otettu? Olenko mä ollut edes paikalla? Misä mä oon ollu?

Ruttu kirjoitti...

Mitäs et oo kotona kun kissavauvoja ruokitaan.... hmm kyllä se varmaan teillä on otettu. Se on ollut mulla sata vuotta jo kuvakansiossa... Arabi ihmettelee miks muut saa tuttipullosta mutta mamman pikkumussukka ei... :)